Komunikaty związane z energią elektryczną

KOMUNIKAT!

W trosce o Państwa zdrowie, aby zminimalizować ryzyko podjęliśmy decyzję o tymczasowym zamknięciu naszych Biur Obsługi Klienta. Jednocześnie zachęcamy do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z Eneą. Swoje sprawy, można załatwiać bez wychodzenia z domu poprzez elektroniczne biuro obsługi ebok.enea.pl. Tutaj sprawdzicie i opłacicie swoje faktury, zaktualizujecie swoje dane czy zgłosicie sprawy, które chcecie zrealizować.

eBOK jest dostępny 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.

W celu uzyskania dostępu wejdź na ebok.enea.pl, podaj numer kontrahenta (znajdziesz go na fakturze) oraz PESEL lub NIP i możesz już swobodnie korzystać z konta.

Dodatkowe informacje o aplikacji eBOK i e-fakturze można znaleźć tutaj.Zachęcamy do założenia konta i elektronicznego kontaktu.

Osobistą wizytę w Biurze Obsługi Klienta może zastąpić także kontakt z konsultantami Enei za pośrednictwem infolinii 611 111 111 oraz czatu na stronie www.enea.pl


Wytworzył: Waldemar Gatzka (28 listopada 2018)
Opublikował: Waldemar Gatzka (28 listopada 2018, 10:25:30)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Lubniewicach

Ostatnia zmiana: Waldemar Gatzka (13 marca 2020, 10:54:12)
Zmieniono: Aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1071

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij