

Burmistrz Lubniewic zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi pn. „Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lubniewice"
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Burmistrz Lubniewic zaprasza do złożenia oferty
na wykonanie usługi pn. „Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających
azbest na terenie Gminy Lubniewice”, realizując zadania wynikające z "Programu
Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009- 2032".
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Lubniewice
ul. Jana Pawła II 51
69-210 Lubniewice
tel. 95 755 70 52
NIP: 596-001-04-25
Email: urzad@lubniewice.pl
Zgodnie z
art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych
(t. j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)
postępowanie prowadzone będzie w ramach zamówienia o wartości
nieprzekraczającej 130 000 zł.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Aktualizacja
inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lubniewice” wraz z
warstwą obrysów obiektów z przypisanymi do obiektu atrybutami: numerem działki
ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego
i wprowadzeniem tych danych do Bazy Azbestowej (www.bazaazbestowa.gov.pl).
2. Szczegółowy opis zadania:
1. rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy
i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków
bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U z 2004
r. Nr 71, poz. 649 oraz z 2010 r. Nr 162, poz. 1089), rozporządzenia Ministra
Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań
w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania
i oczyszczania instalacji i urządzeń, w których były lub są wykorzystywane
wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31).
2. informacje o wyrobach zawierających azbest
zawarte w Bazie Azbestowej powinny zostać zweryfikowane pod kątem ich zgodności
z aktualną inwentaryzacją i zaktualizowane w Bazie Azbestowej, w szczególności w zakresie: miejscowości,
ulicy, numeru domu, numeru działki ewidencyjnej, numeru obrębu ewidencyjnego
oraz rodzaju wyrobu, ilości wyrobu, ilości odpadów zawierających azbest
przekazanych do unieszkodliwienia,
3. nowe informacje o wyrobach zawierających
azbest powinny zostać wprowadzone do Bazy Azbestowej,
4. wprowadzone lub zaktualizowane informacje
o wyrobach zawierających azbest powinny zostać wprowadzone do Bazy Azbestowej
wraz z warstwą obrysów obiektów z przypisanymi do obiektu atrybutami: numerem
działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego oraz nadanymi przez system
Bazy Azbestowej identyfikatorami: lokalizacji oraz wyrobu (pliki SHP),
5. w celu podniesienia jakości
przygotowywanych plików SHP, obrysy budynków powinny zostać pozyskane z
rejestru danych BDOT10k zawierającego dokładne geometrie budynków,
6. w przypadku braku możliwości
zaktualizowania informacji o wyrobie zawierającym azbest rekord powinien zostać
zgłoszony do usunięcia za pośrednictwem systemu Bazy Azbestowej wraz z
uzasadnieniem,
7. w przypadku, gdy wyrób zawierający azbest
został unieszkodliwiony i informacja taka nie została wprowadzona do Bazy
Azbestowej, należy taką informację dodać do Bazy Azbestowej poprzez edycję
rekordu istniejącego w Bazie Azbestowej (dodawanie nowych rekordów jako
duplikatów już istniejących jest niedopuszczalne),
8. po zakończeniu prac związanych z
wprowadzaniem wyników przeprowadzonej inwentaryzacji do Bazy Azbestowej,
wszystkie wykazane w Bazie Azbestowej rekordy lokalizacji wyrobów zawierających
azbest powinny mieć status lokalizacji zweryfikowanych.
9. Wyniki inwentaryzacji wyrobów
zawierających azbest dotyczące osób prawnych wraz z numerem działki
ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego powinny zostać przekazane do
właściwego Urzędu Marszałkowskiego, bez wprowadzania danych do Bazy Azbestowej.
Wyniki inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest dotyczące osób prawnych
powinny zawierać dane osób prawnych umożliwiające ich jednoznaczną
identyfikację (m.in. nazwa, adres, nr REGON, nr NIP)
3. Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 31 października 2025 r.
4. Warunki płatności:
Płatność nastąpi po całkowitym
wykonaniu zadania. Przelew na wskazany rachunek bankowy na podstawie
wystawionej faktury VAT w terminie 14 dni od daty wpływu do Urzędu Gminy w Lubniewicach.
Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany końcowy protokół odbioru usług
podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że zrealizowali usługi dotyczące takiego
samego przedmiotu zamówienia dla innych gmin tj. wykonali w ciągu 3 lat, co
najmniej 5 zamówień na wykonanie inwentaryzacji lub aktualizacji inwentaryzacji
wyrobów zawierających azbest na terenie gminy.
6. Miejsce, termin i forma składania ofert:
Ofertę należy przesłać na formularzu ofertowym, na adres e-mail odpady@lubniewice.pl w terminie do 20.03.2025 r. do godz. 12.00.
7.
Kryteria oceny ofert:
·
Cena - 100%
8. Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(dalej „RODO”) informujemy, że:
- Administrator Pani/Pana danych osobowych: Burmistrz
Lubniewic
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych:
iod@itmediagroup.pl
- Cele i podstawy przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe
będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie
danych jest niezbędne do zawarcia umowy lub podjęcia działań przed zawarciem
umowy, a także na podstawie art. 6 ust.
1 lit. f) RODO– uzasadnione interesy Administratora, w szczególności
dochodzenie roszczeń, zaś w przypadku postępowań publicznych także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze – na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
związany jest ze wskazanymi powyżej celami ich przetwarzania. Wobec powyższego
dane osobowe będą przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazują Administratorowi przechowywanie danych lub
przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, do dochodzenia których
konieczne jest dysponowanie danymi.
- Prawa osoby, której dane dotyczą. W przypadkach i na
zasadach określonych
w powszechnie obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych przysługują
Pani/Panu prawa do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do
sprostowania (poprawiania) danych, do usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania
lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz
wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego.
- Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe będą
przekazywane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz
podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych
i którym te dane są powierzane. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do
państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak
uniemożliwi udział w postępowaniu.
- Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Informujemy, że
w ramach przetwarzania danych, o których
mowa powyżej nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany
i Pani/Pana dane nie będą profilowane.
Załączniki:
----------------------------------
metryczka
Wytworzył: Daria Rybarczyk (13 marca 2025)
Opublikował: Waldemar Gatzka (13 marca 2025, 10:55:05)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Lubniewicach
Ostatnia zmiana: Waldemar Gatzka (20 marca 2025, 14:45:11)
Zmieniono: Protokół z wyboru
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 365