Burmistrz Lubniewic zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi pn. „Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lubniewice"


ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Burmistrz Lubniewic zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi pn. „Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lubniewice”,  realizując zadania wynikające z "Programu Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009- 2032".
 
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Lubniewice
ul. Jana Pawła II 51
69-210 Lubniewice
tel. 95 755 70 52
NIP: 596-001-04-25
Email: urzad@lubniewice.pl
 
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) postępowanie prowadzone będzie w ramach zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł.
 
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lubniewice” wraz z warstwą obrysów obiektów z przypisanymi do obiektu atrybutami: numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego
i wprowadzeniem tych danych do Bazy Azbestowej (www.bazaazbestowa.gov.pl).

2. Szczegółowy opis zadania:
1. rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U z 2004 r. Nr 71, poz. 649 oraz z 2010 r. Nr 162, poz. 1089), rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań
w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania
i oczyszczania instalacji i urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31).
2. informacje o wyrobach zawierających azbest zawarte w Bazie Azbestowej powinny zostać zweryfikowane pod kątem ich zgodności z aktualną inwentaryzacją i zaktualizowane w Bazie Azbestowej, w szczególności w zakresie: miejscowości, ulicy, numeru domu, numeru działki ewidencyjnej, numeru obrębu ewidencyjnego oraz rodzaju wyrobu, ilości wyrobu, ilości odpadów zawierających azbest przekazanych do unieszkodliwienia,
3. nowe informacje o wyrobach zawierających azbest powinny zostać wprowadzone do Bazy Azbestowej,
4. wprowadzone lub zaktualizowane informacje o wyrobach zawierających azbest powinny zostać wprowadzone do Bazy Azbestowej wraz z warstwą obrysów obiektów z przypisanymi do obiektu atrybutami: numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego oraz nadanymi przez system Bazy Azbestowej identyfikatorami: lokalizacji oraz wyrobu (pliki SHP),
5. w celu podniesienia jakości przygotowywanych plików SHP, obrysy budynków powinny zostać pozyskane z rejestru danych BDOT10k zawierającego dokładne geometrie budynków,
6. w przypadku braku możliwości zaktualizowania informacji o wyrobie zawierającym azbest rekord powinien zostać zgłoszony do usunięcia za pośrednictwem systemu Bazy Azbestowej wraz z uzasadnieniem,
7. w przypadku, gdy wyrób zawierający azbest został unieszkodliwiony i informacja taka nie została wprowadzona do Bazy Azbestowej, należy taką informację dodać do Bazy Azbestowej poprzez edycję rekordu istniejącego w Bazie Azbestowej (dodawanie nowych rekordów jako duplikatów już istniejących jest niedopuszczalne),
8. po zakończeniu prac związanych z wprowadzaniem wyników przeprowadzonej inwentaryzacji do Bazy Azbestowej, wszystkie wykazane w Bazie Azbestowej rekordy lokalizacji wyrobów zawierających azbest powinny mieć status lokalizacji zweryfikowanych.
9. Wyniki inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest dotyczące osób prawnych wraz z numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego powinny zostać przekazane do właściwego Urzędu Marszałkowskiego, bez wprowadzania danych do Bazy Azbestowej. Wyniki inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest dotyczące osób prawnych powinny zawierać dane osób prawnych umożliwiające ich jednoznaczną identyfikację (m.in. nazwa, adres, nr REGON, nr NIP)

3. Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 31 października 2025 r.

4. Warunki płatności:
Płatność nastąpi po całkowitym wykonaniu zadania. Przelew na wskazany rachunek bankowy na podstawie wystawionej faktury VAT w terminie 14 dni od daty wpływu do Urzędu Gminy w Lubniewicach. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany końcowy protokół odbioru usług podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego.

5. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że zrealizowali usługi dotyczące takiego samego przedmiotu zamówienia dla innych gmin tj. wykonali w ciągu 3 lat, co najmniej 5 zamówień na wykonanie inwentaryzacji lub aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie gminy.

6. Miejsce, termin i forma składania ofert:
Ofertę należy przesłać na formularzu ofertowym, na adres e-mail odpady@lubniewice.pl w terminie do 20.03.2025 r. do godz. 12.00.
 
7. Kryteria oceny ofert:
·         Cena - 100%

8. Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
- Administrator Pani/Pana danych osobowych: Burmistrz Lubniewic
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@itmediagroup.pl
- Cele i podstawy przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy, a także na podstawie  art. 6 ust. 1 lit. f) RODO– uzasadnione interesy Administratora, w szczególności dochodzenie roszczeń, zaś w przypadku postępowań publicznych także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych związany jest ze wskazanymi powyżej celami ich przetwarzania. Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazują Administratorowi przechowywanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie danymi.
- Prawa osoby, której dane dotyczą. W przypadkach i na zasadach określonych
w powszechnie obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych przysługują Pani/Panu prawa do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) danych, do usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego.
- Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu.
- Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Informujemy, że w ramach przetwarzania danych,  o których mowa powyżej nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany
i Pani/Pana dane nie będą profilowane.


Załączniki:



 
----------------------------------

PROTOKÓŁ z wyboru ofert (204kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Daria Rybarczyk (13 marca 2025)
Opublikował: Waldemar Gatzka (13 marca 2025, 10:55:05)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Lubniewicach

Ostatnia zmiana: Waldemar Gatzka (20 marca 2025, 14:45:11)
Zmieniono: Protokół z wyboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 365