|
|||||||||||||||||||||
|
Rejestr zmian
2009-07-07 11:24 - modyfikacja zawartości strony `Burmistrz Lubniewic ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie: MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY I BUDOWA POMPOWNI STREFOWEJ DLA MIEJSCOWOŚCI LUBNIEWICE` przez użytkownia id1: Waldemar Gatzka
wstecz
Lubniewice, 03 Lipca 2009 r. Przedmiot zamówienia: Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa pompowni strefowej dla miejscowości Lubniewice Zadanie A „Wykonanie otworu nr 4, przyłączenie studni do układu technologicznego wraz z budową stacji uzdatniania wody w Lubniewicach” Zadanie B „Budowa strefowej przepompowni wody wraz
Nazwa Zamawiającego: Gmina Lubniewice 69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubniewice , ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice, woj. lubuskie, tel. 095 755 70 52, faks 095 755 75 99. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa pompowni strefowej dla miejscowości Lubniewice. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Parametry rzeczowe inwestycji: Zadanie A - Wykonanie studni głębinowej nr 4 wraz z wykonaniem naziemnej obudowy studni - Budowa nowego budynku stacji uzdatniania wody o parametrach dł. 16,68 m, szer. 15,96 m, wys. 8,87 m, powierzchnia użytkowa 240,84 m2, kubatura 1.480,07 m3 - Wyposażenie technologiczne SUW w dwustopniowy układ filtracji na filtrach ciśnieniowych z dwustopniowym układem pompowania wody - Wykonanie instalacji elektrycznych oraz AKPiA z wizualizacją komputerową pracy układu technologicznego w oczyszczalni ścieków w Lubniewicach - Remont żelbetowego zbiornika retencyjnego wody polegający na zmyciu, wypiaskowaniu i ułożeniu warstw izolacyjnych wewnątrz zbiornika - Budowa sieci międzyobiektowych (kanalizacyjnych, wodociągowych oraz energetycznych) - Budowa nowego budynku agregatorowni o parametrach dł. 7 m, szer. 5 m, wys. 5,15 m, powierzchnia użytkowa 26,36 m2, kubatura 146,12 m3, - Wyposażenie budynku agregatorowni - Wykonanie dróg wewnętrznych, parkingów i zagospodarowanie terenu - Wykonanie ogrodzenia działki. Zadanie B - Budowa budynku przepompowni strefowej o parametrach dł. 12,48 m, szer. 7,22 m, wys. 6,18 m, powierzchnia użytkowa 74,46 m2, kubatura 421,67 m3 - Instalacja dwóch nierdzewnych zbiorników retencyjnych o poj. V=25 m3 każdy - Wykonanie instalacji elektrycznych oraz AKPiA umożliwiającej współpracę - Wykonanie zjazdu z drogi gminnej dz. nr 965 z wykonaniem dróg wewnętrznych i parkingu - Wykonanie ogrodzenia działki II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.26.22.20-9. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 130.000,00 zł (słownie złotych: sto trzydzieści tysięcy 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim O/Lubniewice 53 8369 0008 0050 0018 2000 0010 z dopiskiem „Wadium – SUW I PRZEPOMPOWNIA” W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat Urzędu lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. III.2) WARUNKI UDZIAŁU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1–4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) dysponują osobami: · Geolog nadzoru - posiadającego kwalifikacje uprawniające w zakresie nadzorowana robót hydrogeologicznych oraz dokumentowania zasobów wód podziemnych. · Kierownik wierceń - posiadającego kwalifikacje średniego dozoru wiertniczego potwierdzone przez Okręgowy Urząd Górniczy. · Brygadzista wiertacz - posiadającego kwalifikacje niższe górnicze do prowadzenia prac wiertniczych. · Kierownik Budowy branża sanitarna – wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w zakresie pełnym bez ograniczeń · Kierownik robót elektrycznych – wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót. · Kierownik robót drogowych - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania · Kierownika robót budowlanych - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w zakresie pełnym. · min. 15 pracowników fizycznych przeznaczonych do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero uprawnień oraz ksero zaświadczenia, potwierdzone za zgodność z oryginałem, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia b) Doświadczenie Wykonawcy · zrealizował co najmniej dwa zadania, których przedmiotem było wykonanie studni głębinowych o wydajności nie mniejszej niż 60 m3/h wraz z niezbędną infrastrukturą oraz podłączeniem ich do technologii SUW · wykonał co najmniej dwa obiekty automatycznej stacji uzdatniania wody wraz z systemem jej monitoringu, przesyłem danych drogą GPRS, ze zdalczynnym nadzorem nad obiektem poprzez sieć Internet · wykonał co najmniej dwa zadania związane z budową lub rozbudową stacji uzdatniania wody o średniej wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN (słownie: jeden milion złotych) Warunek wymieniony, w punkcie 1) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000,00 zł b) posiadają dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości 5.000.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna – umowę spółki. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 - na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa /Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach a) ogólnobudowlanej, b) drogowej, c) sanitarnej, sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ – Potencjał kadrowy. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). W przypadku korzystania z usług innych podmiotów należy wypełnić załącznik 6. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, sporządzony na formularzu lub 7. Wykaz podwykonawców oraz opis i zakres robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców wraz z zobowiązaniem podwykonawców do współpracy, na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Zaakceptowany wzór umowy – SIWZ Część II - Umowa. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Kosztorysy ofertowe w wersji pełnej sporządzony na podstawie kosztorysów nakładczych SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich procentowego znaczenia w skali 100 punktowej:
Opis kryteriów
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych w tabeli kryteriów zostanie dokonana według następującej zasady:
Do obliczenia ilości punktów za oferowana cenę:
Do obliczenia ilości punktów za % robót dodatkowych w cenie oferty
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubniewice.pl w BIP, zakładka AKTUALNOŚCI/PRZETARGI. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejskiw w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51, sekretariat - pokój nr 8 na I piętrze. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Dokumenty do pobrania: Zadanie A: Wykonanie otworu nr 4, przyłączenie studni do układu technologicznego wraz z budową stacji uzdatniania wody w Lubniewicach Zadanie B: Budowa strefowej przepompowni wody wraz z retencyjnym zbiornikiem pośrednim UWAGA! Koszt wydania kompletu dokumentacji przetargowej w wersji papierowej - 800 PLN. |
|||||||||||||||||||||
|
projekt i hosting: INTERmedi@
|
||||||||||||||||||||