zamówienie na:

Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice na okres 2 lat

zamawiający: Gmina Lubniewice
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: IN.271.02.2016
wartość: Nie przekraczająca kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
termin składania ofert: 10 lutego 2016  10:00
wynik postępowania: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "LS-PLUS" Spółka z o.o., ul. Szałwiowa 34A/2, 62-064 Plewiska. Cena wybranej oferty: 339.552,00 zł brutto 




Ogłoszenie o zamówieniu (5166kB) pdf

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - wersja word (204kB) word

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - wersja pdf (529kB) pdf

Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (wersja word) (112kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (wersja pdf) (439kB) pdf

Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (wersja word) - POPRAWIONY (112kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (wersja pdf) - POPRAWIONY (115kB) pdf

Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz oferty (wersja word) (48kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz oferty (wersja pdf) (303kB) pdf

Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja word) (109kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja pdf) (352kB) pdf

Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja word) POPRAWIONY (110kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja pdf) POPRAWIONY (106kB) pdf

Załącznik nr 4a do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wersja word) (28kB) word

Załącznik nr 4a do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wersja pdf) (191kB) pdf

Załącznik nr 4b - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wersja word) (28kB) word

Załącznik nr 4b - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wersja pdf) (187kB) pdf

Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz usług (wersja word) (38kB) word

Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz usług (wersja pdf) (314kB) pdf

Załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (wersja word) (36kB) word

Załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (wersja pdf) (192kB) pdf

Załącznik nr 18 do SIWZ - Informacja składana na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp (wersja word) (29kB) word

Załącznik nr 18 do SIWZ - Informacja składana na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp (wersja pdf) (191kB) pdf

Załącznik nr 19 do SIWZ - Oświadczenie wskazujące części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom (wersja word) (35kB) word

Załącznik nr 19 do SIWZ - Oświadczenie wskazujące części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom (wersja pdf) (270kB) pdf

Wykaz nieruchomości z terenu Gminy Lubniewice (55kB) excel

Uchwała Nr XIII/109/2016 Rady Miejskiej w Lubniewicach z dnia 28 stycznia 2016 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubniewice (333kB) pdf

Uchwała Nr XIII/108/2016 Rady Miejskiej w Lubniewicach z dnia 28 stycznia 2016 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych (228kB) pdf

-----------------------------------------------

Zamawiający, działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (t.j.: Dz. U. 2015 r., poz. 2164) odpowiada na pytania, jakie wpłynęły od Wykonawcy w stosunku do treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu przetargowym:

Pytanie nr 1
Proszę o udzielenie informacji, jakiego koloru worki do poszczególnych frakcji odpadów zbieranych selektywnie ma dostarczyć wykonawca mieszkańcom Gminy Lubniewice

Odpowiedź:
Wykonawca ma dostarczyć worki następujących kolorów: Odpady segregowane (łącznie:  papier i makulatura, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe) – worki koloru żółtego lub niebieskiego Szkło i odpady opakowaniowe ze szkła bezbarwnego i kolorowego – worki koloru zielonego

Pytanie nr 2
Proszę o zmianę załącznika nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – pkt 7.c) aby otrzymał brzmienie „odpady gromadzone w sposób selektywny (o których mowa w pkt. 4, ust. 1 lit. b) pojemniki lub worki w kolorze niebieskim lub żółtym”

Odpowiedź:
Wprowadzono zmianę w w/w zakresie.

Pytanie nr 3
Proszę o zmianę załącznika nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – pkt 9.21 – zmianę iż, to Wykonawca pokrywa koszty składowania odpadów.

Odpowiedź:
Wprowadzano zmianę w w/w zakresie. Wykreślono słowo „ i składowania” w pkt 9.21 w załączniku nr 1 do SIWZ. Jednocześnie informujmy, że wszystkie zebrane odpady komunalne (niesegregowane, segregowane, biodegradowalne) należy przekazywać do RIPOK w Długoszynie. Umowa na zagospodarowanie odpadów zostaje zawarta indywidualnie pomiędzy Gminą Lubniewice a Celowym Związkiem Gmin

Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (wersja word) - POPRAWIONY (112kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (wersja pdf) - POPRAWIONY (115kB) pdf

---------------------------------------------------------------

Zamawiający, działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (t.j.: Dz. U. 2015 r., poz. 2164) odpowiada na pytania, jakie wpłynęły od Wykonawcy w stosunku do treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu przetargowym:

Pytanie nr 1
W załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pkt. 4 ppkt. 1e wskazują Państwo, że: „Wykonawca zapewni pojemniki i worki oraz utrzymuje pojemniki do zbierania odpadów komunalnych w odpowiednim stanie technicznym (…)” Natomiast w projekcie umowy załącznik nr 3 do SIWZ § 10 Odszkodowania i kary umowne w pkt. 3 zapis dot. utrzymania pojemników brzmi: „Utrzymania pojemników i kontenerów w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym, ich napraw, systematycznej konserwacji, mycia i dezynfekcji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników w wysokości 50 zł za każdy zgłoszony pojemnik lub kontener” Czy w związku z zapisem w umowie dot. dezynfekcji przewidują Państwo jej wykonywanie w trakcie trwania umowy?
                                                                                                                                
Odpowiedź:
Burmistrz Lubniewic nie przewiduje wykonywania usługi mycia i dezynfekcji pojemników w trakcie trwania umowy z przedsiębiorcą.

Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja word) POPRAWIONY (110kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja pdf) POPRAWIONY (106kB) pdf

-------------------------------------------------------------------

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (565kB) pdf

-------------------------------------------------------------------

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (768kB) pdf

metryczka


Opublikował: Waldemar Gatzka (2 lutego 2016, 14:06:41)

Ostatnia zmiana: Waldemar Gatzka (23 lutego 2016, 12:34:23)
Zmieniono: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 975