Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2016 |
|
|
zamówienie na: |
Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice na okres 2 lat |
zamawiający: | Gmina Lubniewice |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | IN.271.02.2016 |
wartość: | Nie przekraczająca kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp |
termin składania ofert: | 10 lutego 2016 10:00 |
wynik postępowania: | Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "LS-PLUS" Spółka z o.o., ul. Szałwiowa 34A/2, 62-064 Plewiska. Cena wybranej oferty: 339.552,00 zł brutto |
Ogłoszenie o zamówieniu (5166kB)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - wersja word (204kB)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - wersja pdf (529kB)
Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (wersja word) (112kB)
Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (wersja pdf) (439kB)
Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (wersja word) - POPRAWIONY (112kB)
Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (wersja pdf) - POPRAWIONY (115kB)
Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz oferty (wersja word) (48kB)
Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz oferty (wersja pdf) (303kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja word) (109kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja pdf) (352kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja word) POPRAWIONY (110kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja pdf) POPRAWIONY (106kB)
Załącznik nr 4a do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wersja word) (28kB)
Załącznik nr 4a do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wersja pdf) (191kB)
Załącznik nr 4b - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wersja word) (28kB)
Załącznik nr 4b - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wersja pdf) (187kB)
Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz usług (wersja word) (38kB)
Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz usług (wersja pdf) (314kB)
Załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (wersja word) (36kB)
Załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (wersja pdf) (192kB)
Załącznik nr 18 do SIWZ - Informacja składana na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp (wersja word) (29kB)
Załącznik nr 18 do SIWZ - Informacja składana na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp (wersja pdf) (191kB)
Załącznik nr 19 do SIWZ - Oświadczenie wskazujące części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom (wersja word) (35kB)
Załącznik nr 19 do SIWZ - Oświadczenie wskazujące części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom (wersja pdf) (270kB)
Wykaz nieruchomości z terenu Gminy Lubniewice (55kB)
Uchwała Nr XIII/109/2016 Rady Miejskiej w Lubniewicach z dnia 28 stycznia 2016 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubniewice (333kB)
Uchwała Nr XIII/108/2016 Rady Miejskiej w Lubniewicach z dnia 28 stycznia 2016 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych (228kB)
-----------------------------------------------
Zamawiający, działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. 2015 r., poz. 2164) odpowiada na pytania, jakie wpłynęły od Wykonawcy w stosunku do treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu przetargowym:
Pytanie nr 1
Proszę o udzielenie informacji, jakiego koloru worki do poszczególnych frakcji odpadów zbieranych selektywnie ma dostarczyć wykonawca mieszkańcom Gminy Lubniewice
Odpowiedź:
Wykonawca ma dostarczyć worki następujących kolorów: Odpady segregowane (łącznie: papier i makulatura, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe) – worki koloru żółtego lub niebieskiego Szkło i odpady opakowaniowe ze szkła bezbarwnego i kolorowego – worki koloru zielonego
Pytanie nr 2
Proszę o zmianę załącznika nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – pkt 7.c) aby otrzymał brzmienie „odpady gromadzone w sposób selektywny (o których mowa w pkt. 4, ust. 1 lit. b) pojemniki lub worki w kolorze niebieskim lub żółtym”
Odpowiedź:
Wprowadzono zmianę w w/w zakresie.
Pytanie nr 3
Proszę o zmianę załącznika nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – pkt 9.21 – zmianę iż, to Wykonawca pokrywa koszty składowania odpadów.
Odpowiedź:
Wprowadzano zmianę w w/w zakresie. Wykreślono słowo „ i składowania” w pkt 9.21 w załączniku nr 1 do SIWZ. Jednocześnie informujmy, że wszystkie zebrane odpady komunalne (niesegregowane, segregowane, biodegradowalne) należy przekazywać do RIPOK w Długoszynie. Umowa na zagospodarowanie odpadów zostaje zawarta indywidualnie pomiędzy Gminą Lubniewice a Celowym Związkiem Gmin
Pytanie nr 1
Proszę o udzielenie informacji, jakiego koloru worki do poszczególnych frakcji odpadów zbieranych selektywnie ma dostarczyć wykonawca mieszkańcom Gminy Lubniewice
Odpowiedź:
Wykonawca ma dostarczyć worki następujących kolorów: Odpady segregowane (łącznie: papier i makulatura, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe) – worki koloru żółtego lub niebieskiego Szkło i odpady opakowaniowe ze szkła bezbarwnego i kolorowego – worki koloru zielonego
Pytanie nr 2
Proszę o zmianę załącznika nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – pkt 7.c) aby otrzymał brzmienie „odpady gromadzone w sposób selektywny (o których mowa w pkt. 4, ust. 1 lit. b) pojemniki lub worki w kolorze niebieskim lub żółtym”
Odpowiedź:
Wprowadzono zmianę w w/w zakresie.
Pytanie nr 3
Proszę o zmianę załącznika nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – pkt 9.21 – zmianę iż, to Wykonawca pokrywa koszty składowania odpadów.
Odpowiedź:
Wprowadzano zmianę w w/w zakresie. Wykreślono słowo „ i składowania” w pkt 9.21 w załączniku nr 1 do SIWZ. Jednocześnie informujmy, że wszystkie zebrane odpady komunalne (niesegregowane, segregowane, biodegradowalne) należy przekazywać do RIPOK w Długoszynie. Umowa na zagospodarowanie odpadów zostaje zawarta indywidualnie pomiędzy Gminą Lubniewice a Celowym Związkiem Gmin
Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (wersja word) - POPRAWIONY (112kB)
Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (wersja pdf) - POPRAWIONY (115kB)
---------------------------------------------------------------
Zamawiający, działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. 2015 r., poz.
2164) odpowiada na pytania, jakie wpłynęły od Wykonawcy w stosunku do
treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym
postępowaniu przetargowym:
Pytanie nr 1
W załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pkt. 4 ppkt. 1e wskazują Państwo, że: „Wykonawca zapewni pojemniki i worki oraz utrzymuje pojemniki do zbierania odpadów komunalnych w odpowiednim stanie technicznym (…)” Natomiast w projekcie umowy załącznik nr 3 do SIWZ § 10 Odszkodowania i kary umowne w pkt. 3 zapis dot. utrzymania pojemników brzmi: „Utrzymania pojemników i kontenerów w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym, ich napraw, systematycznej konserwacji, mycia i dezynfekcji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników w wysokości 50 zł za każdy zgłoszony pojemnik lub kontener” Czy w związku z zapisem w umowie dot. dezynfekcji przewidują Państwo jej wykonywanie w trakcie trwania umowy?
Odpowiedź:
Burmistrz Lubniewic nie przewiduje wykonywania usługi mycia i dezynfekcji pojemników w trakcie trwania umowy z przedsiębiorcą.
Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja word) POPRAWIONY (110kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja pdf) POPRAWIONY (106kB)
-------------------------------------------------------------------
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (565kB)
-------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (768kB)
Pytanie nr 1
W załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pkt. 4 ppkt. 1e wskazują Państwo, że: „Wykonawca zapewni pojemniki i worki oraz utrzymuje pojemniki do zbierania odpadów komunalnych w odpowiednim stanie technicznym (…)” Natomiast w projekcie umowy załącznik nr 3 do SIWZ § 10 Odszkodowania i kary umowne w pkt. 3 zapis dot. utrzymania pojemników brzmi: „Utrzymania pojemników i kontenerów w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym, ich napraw, systematycznej konserwacji, mycia i dezynfekcji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników w wysokości 50 zł za każdy zgłoszony pojemnik lub kontener” Czy w związku z zapisem w umowie dot. dezynfekcji przewidują Państwo jej wykonywanie w trakcie trwania umowy?
Odpowiedź:
Burmistrz Lubniewic nie przewiduje wykonywania usługi mycia i dezynfekcji pojemników w trakcie trwania umowy z przedsiębiorcą.
Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja word) POPRAWIONY (110kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy (wersja pdf) POPRAWIONY (106kB)
-------------------------------------------------------------------
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (565kB)
-------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (768kB)
metryczka
Opublikował: Waldemar Gatzka (2 lutego 2016, 14:06:41)
Ostatnia zmiana: Waldemar Gatzka (23 lutego 2016, 12:34:23)
Zmieniono: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 975