|
|||||||||||||
2009-04-15
Burmistrz Lubniewic ogłasza II przetarg ofertowy na na wydzierżawienie na okres dwóch lat częśći działek nr 272/29, 5284/3 i 1 połozonych w Lubniewicach a trwale zagospodarowane na cele publiczne - PLAŻA MIEJSKA
BURMISTRZ LUBNIEWIC Ogłasza II przetarg ofertowy pisemny na wydzierżawienie na okres dwóch lat części działek nr 272/29 nr 5284/3 , nr 1 położonej w Lubniewicach a trwale zagospodarowanych na cele publiczne -PLAŻA MIEJSKA w Lubniewicach. Przedmiotem dzierżawy jest teren plaży miejskiej, zjeżdżalnia, jackuzi, bar z zapleczem sanitarnym, pomosty. Pisemne zgłoszenia na dzierżawę wraz z ofertą programową i inwestycyjną należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych „OFERTA DZIERŻAWY PLAŻY MIEJSKIEJ” najpóźniej w dniu przetargu do godz. 11.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Lubniewicach. Zgłoszenie powinno zawierać: - imię, nazwisko i adres lub nazwę firmy, -oświadczenia, iż zgłaszający zapoznał się z warunkami przetargu, zapoznał się z umową dzierżawy, -ofertę programową i inwestycyjną -proponowaną cenę dzierżawy w stosunku miesięcznym Dzierżawcą plaży miejskiej zostanie osoba – firma , która zaoferuje najwyższą cenę dzierżawy oraz spełni warunki podane w zgłoszeniu. Otwarcie ofert odbędzie się 15 maja 2009 r. o godzinie 11.00 w budynku Urzędu Miejskiego w Lubniewicach pokój nr 1. Dodatkowych informacji można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Lubniewicach tel. 0957557052 pokój nr 7 . Informacji udziela: Jan Walczak, Aleksander Trojanowski zał. projekt umowy Lubniewice, dnia 14.04.2009 r. Projekt umowy Umowa Zawarta w dniu …………….. pomiędzy Gminą Lubniewice reprezentowaną przez Mirosława Jaśnikowskiego – Burmistrza Lubniewic, zwaną dalej Administratorem następującej treści: § 1 Gmina Lubniewice oświadcza, że jest właścicielem kąpieliska zorganizowanego nad jeziorem Lubiąż w Lubniewicach. Obszar zagospodarowany pod potrzeby plaży miejskiej obejmuje swym zasięgiem części działek o nr 272/29 nr 5284/3 , nr 1 o łącznej pow. ca § 2 Gmina Lubniewice powierza Administratorowi pełnienie obowiązków administratora kąpieliska . Do obowiązków administratora kąpieliska należy: 1) zapewnienie w okresie od 01 czerwca do 15 września w godzinach od 10.00 do 18.00 stałej kontroli lustra wody z brzegu i od strony wody ( z łodzi ratunkowych lub stacjonarnych punktów ratowniczych na wodzie) przez zatrudnionych w tym celu 4 ratowników, w tym dwóch od strony lądu i dwóch od strony lustra wody; 2) trwałe oznaczenie stref kąpieliska dla umiejących i nie umiejących pływać, a w szczególności: a) strefy dla nie umiejących pływać o głębokości wody nie większej niż b) strefy dla umiejących pływać o głębokości wody do 3) wydzielenie brodziku dla dzieci w miejscu, w którym znajduje się piaszczyste i płaskie dno oraz woda o głębokości do 4) zapewnienie bieżącej informacji dotyczącej temperatury wody oraz wysokości fali i siły wiatru; 5) zapewnienie informacji o dopuszczalności lub zakazie kąpieli na kąpielisku przez wywieszenie odpowiedniej flagi; 6) wyposażenie kąpieliska w apteczkę i sprzęt medyczny pierwszej pomocy zgodnie z przepisami załącznika nr 6 do rozporządzenia Rady Ministrów Ministrów dnia 06.05.1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz 358); 7) wyposażenie kąpieliska w sprzęt ratunkowy i pomocniczy oraz urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze zgodnie z przepisami § 10 i 13 rozporządzenia opisanego w pkt 6; 8) ustawienie masztów wyposażonych w komplet flag informacyjnych; 9) umieszczenie na widocznym miejscu regulaminu kąpieliska 10)przygotowanie stanowisk ratowniczych wyposażonych zgodnie z przepisami § 14 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 6 w celu stałej kontroli i obserwacji osób kąpiących się oraz korzystających ze sprzętu pływającego 11)stosowanie na terenie kąpieliska znaków zakazu, ostrzegawczych nakazu i informacyjnych określonych w załączniku nr 4 do rozporządzenia, o którym mowa w pkt 6. 12)przestrzeganie innych przepisów rozporządzenia, o którym mowa w pkt 6 w szczególności określonych w nim szczegółowych warunków bezpieczeństwa osób korzystających z kąpielisk; 13)utrzymanie w należytym stanie technicznym pomostów znajdujących się na terenie kąpieliska oraz dokonywanie bieżących remontów, konserwacji i naprawy tych pomostów; 14)utrzymanie w czystości plaży znajdującej się na terenie kąpieliska. § 3 Gmina Lubniewice uprawniona jest w każdym czasie do kontroli wykonywania przez Administratora obowiązków określonych w § 2 w tym do żądania okazania mu w tym celu terenu kąpieliska wraz z pełnym wyposażeniem oraz wszelkich dokumentów z tym związanych a Administrator zobowiązuje się do umożliwienia przedstawicielom Gminy Lubniewice upoważnionym przez Burmistrza Lubniewic do przeprowadzenia kontroli w tym zakresie. § 4 Gmina Lubniewice oddaje Administratorowi w dzierżawę budynek położony na działce nr 5284/3 o której mowa w § 1 o pow. …………. wraz z terenem wokół budynku o powierzchni …………………… Granice działki będącej przedmiotem dzierżawy oznaczonej na mapce stanowiącej załącznik nr 3 do umowy. Stan techniczny oraz wyposażenie budynku określa protokół zdawczo – odbiorczy stanowiący załącznik do umowy. § 5 Administrator wykorzystywać będzie przedmiot dzierżawy do prowadzenia zakładu gastronomicznego przeznaczonego dla osób korzystających z kąpieliska. § 6 Administrator płacić będzie Gminie Lubniewice czynsz miesięczny w wysokości …………. Płatny z góry do 10-go każdego miesiąca na podstawie faktury wystawionej przez Gminę Lubniewice przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Niezależnie od czynszu Administrator będzie płacił podatek od nieruchomości oraz opłaty za wodę, ścieki i energię elektryczna na podstawie umów zawartych przez niego z ZGK Lubniewice i Zakładem Energetycznym w Sulęcinie. § 7 Administrator zobowiązany jest do niezwłocznego ubezpieczenia przedmiotu dzierżawy oraz kąpieliska od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności i kontynuowanie tego ubezpieczenia przez okres obowiązywania niniejszej umowy. § 8 Ewentualne planowane przez Administratora adaptacje budowlane lub przebudowa pomieszczeń w budynku opisanym w § 5 muszą być każdorazowo uzgodnione z Gminą Lubniewice i wymagają jego pisemnej zgody. § 9 Administratorowi nie będzie przysługiwało od Gminy Lubniewice po rozwiązaniu umowy dzierżawy prawo żądania zwrotu nakładów poniesionych na ulepszenie przedmiotu dzierżawy. § 10 Administrator zobowiązany jest dokonywać we własnym zakresie na swój koszt bieżących remontów, konserwacji i napraw przedmiotu dzierżawy niezbędnych do zachowania go w stanie niepogorszonym. § 11 Administratorowi nie wolno oddawać przedmiotu dzierżawy w poddzierżawę lub do bezpłatnego używania osobom trzecim. § 12 Umowa zostaje zawarta na okres od 01 kwietnia 2009 roku do dnia 30 października 2010 roku. Każdej ze stron przysługuje prawo rozwiązania umowy z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca. Administratorowi przysługiwać będzie od gminy Lubniewice w przypadku rozwiązania umowy w trakcie roku kalendarzowego, wynagrodzenie z tytułu pełnienia obowiązków administratora kąpieliska w ciągu roku wyliczone z rocznej kwoty wynagrodzenia określonej w § 4 umowy. Jeżeli przed rozwiązaniem umowy Administrator otrzymał już wynagrodzenie roczne z tego tytułu, obowiązany jest w terminie 7 dni od dnia rozwiązania umowy wystawić fakturę korygującą i w tym terminie zwrócić Gminie Lubniewice nadpłaconą przez nią część wynagrodzenia. § 13 Gminie Lubniewice przysługuje prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym jeżeli Administrator: 1) zalega z zapłatą czynszu za co najmniej 2 okresy płatności, 2) narusza postanowienia umowy określone w § 2, § 3, § 4,§ 5, § 6, § 8, § 9, § 10,§ 11, Postanowienia § 12 zdanie trzecie i czwarte stosuje się odpowiednio. § 14 Po zakończeniu umowy Administrator jest zobowiązany niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia jej rozwiązania, zwrócić Gminie Lubniewice w stanie niepogorszonym przedmiot dzierżawy oraz uprzątnięty teren kąpieliska i przekazany mu sprzęt pływający opisany w załączniku nr 2 do umowy. W przypadku nie wywiązania się z powyższych obowiązków Administrator zobowiązany jest do: 1). zapłaty Gminie Lubniewice odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z przedmiotu dzierżawy w wysokości 100% stawki czynszu dzierżawnego określonej w § 7 umowy za każdy rozpoczęty miesiąc bezumownego korzystania z nieruchomości; 2) zapłaty Gminie Lubniewice kwoty umownej w wysokości ………… za każdy dzień opóźnienia w wydaniu uprzątniętego terenu kąpieliska lub sprzętu pływającego, o którym mowa wyżej, § 15 W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. § 16 Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 17 Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Data wytworzenia: 2009-04-15
Data udostępnienia: 2009-04-15 Ilość wyświetleń: 96 Rejestr zmian: zobacz Sporządzone przez: Waldemar Gatzka Zatwierdzone przez: Waldemar Gatzka Opublikowane przez: Waldemar Gatzka |
|||||||||||||
projekt i hosting: INTERmedi@
|