16 stycznia 2012
Biuletyn Informacji Publicznej
obsługa
redakcja
do pobrania
prawo
szukaj
statystyki
rejestr zmian
administracja
herb Urząd Miejski w Lubniewicach
69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
tel. +48 0957557052, 957558180, fax +48 957558186, 957557599
e-mail: urzad@lubniewice.pl, http: www.lubniewice.pl
 
 
System Informacji o Środowisku
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
 
Formularz A
Formularz A - karta informacyjna dla:
- wniosków o wydanie decyzji,
- wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
- wniosków o ustalenie programu dostosowawczego

Numer wpisu:
66

Zakres przedmiotowy wniosku:
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek - punkt do zbierania i przeładunku odpadów

Znak sprawy:
OŚ.6220.01.2011

Data złożenia:
2011-09-21

Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON):
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "LS-PLUS" Sp. z o.o.
ul. Szałwiowa 34A/2, 62-064 Plewiska



Wyszczególnienie załączników do wniosku:
mapy sytuacyjno - wysokościowe do celów projektowych informacje o planowanym przedsięwzięciu wypis z rejestru gruntów

Nazwa organu - adresata wniosku:
Burmistrz Lubniewic
Ul. Jana Pawła II 51 , 69-210 Lubniewice



Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego):
Urząd Miejski Lubniewice
Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice
tel.: 95 755 7052, faks: 95 755 8186,
NIP: 429-000-82-64, Regon: 000536746,

Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień):

Zastrzeżenia dotyczące udostępniania informacji:
udostępniona

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy:
zobacz »

Uwagi:



  Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@