16 stycznia 2012
Biuletyn Informacji Publicznej
obsługa
redakcja
do pobrania
prawo
szukaj
statystyki
rejestr zmian
administracja
herb Urząd Miejski w Lubniewicach
69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
tel. +48 0957557052, 957558180, fax +48 957558186, 957557599
e-mail: urzad@lubniewice.pl, http: www.lubniewice.pl
 
 

drukuj wyślij
 
2009-09-23
Burmistrz Lubniewic ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze - INSPEKTOR ds. BUDOWNICTWA

 

BURMISTRZ LUBNIEWIC

OGŁASZA NABÓR

NA STANOWISKO URZĘDNICZE

                                                   Inspektor ds. budownictwa



1. Określenie stanowiska urzędniczego:


Inspektor ds. budownictwa ½ etatu.


2. Wymagania niezbędne (formalne):
a) spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.:
- obywatelstwo polskie
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne
- cieszy się nieposzlakowaną opinią
b) posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach o zbliżonym zakresie obowiązków,
c) posiada wykształcenie wyższe techniczne o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na w/w stanowisku.
3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)

a) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane,
b) ogólna znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) znajomość uwarunkowań i umiejętności analizy etapów przygotowania i realizacji inwestycji
d) praktyczna znajomość programów komputerowych: Excel, Word,
e) ogólna znajomość zasad kosztorysowania,
f) znajomość zasad planowania i realizowania inwestycji.
g) preferowane posiadanie uprawnień budowlanych i umiejętność kosztorysowania robót budowlanych
Uwaga: Wyniki postępowania - to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej
analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

A. W zakresie ochrony środowiska – zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska
-wydawanie decyzji środowiskowych


B. Planowanie, gospodarka przestrzenna i budownictwo

 

1.      Przygotowanie materiałów i dokumentów planistycznych Gminy w zakresie zagospodarowania przestrzennego.

2.      Koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych.

3.      Koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzeniem zadań Gminy i zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

4.      Przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów z planu.

5.      Prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

6.      Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.

7.      Prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.

8.      Prowadzenie spraw dotyczących ochrony zabytków.

9.      Prowadzenie spraw wynikających z przepisów o cmentarzach i chowaniu zmarłych.

10.  Nadzór i rozliczanie inwestycji komunalnych.

11.  Opracowywanie kosztorysów inwestorskich .

12.  Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej inwestycji własnych Gminy.

13.  Współpraca z innymi pracownikami w zakresie stosowania obowiązujących procedur przy udzielaniu zamówień publicznych.

14.  Koordynacja działań inwestycyjnych prowadzonych przez gminę.

15.  Współdziałanie z referatem finansowym w zakresie rozliczania inwestycji.

16.  Prowadzenie rejestru numeracji budynków oraz nazw ulic , parków.

17.  Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego dot. wstępnego podziału geodezyjnego działek oraz wydawanie decyzji o podziale działek.

18.  Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntów w miejscowym planie zagospodarowania.

19.  Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego.

20.  Prowadzenie sprawozdawczości z wyżej wymienionej działalności.


5. Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy: ½ etatu,
2) miejsce pracy: Urząd Miejski w Lubniewicach,
3) po 3-miesięcznym okresie próbnym możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.

6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV (życiorys),
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
5) oryginał kwestionariusza osobowego,
6) oświadczenie o niekaralności,

Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami)”.

Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora ds. budownictwa ” drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 12 października  2009 r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Lubniewicach.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej
www.lubniewice.pl zakładka bip/aktualności oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miejski w Lubniewicach.
Osobą upoważnioną do kontaktu jest Jan Walczak – Sekretarz Gminy
tel. 0957557052

 

 

 

 
Data wytworzenia: 2009-09-23
Data udostępnienia: 2009-09-23
Ilość wyświetleń: 92
Rejestr zmian: zobacz
Sporządzone przez: Waldemar Gatzka
Zatwierdzone przez: Waldemar Gatzka
Opublikowane przez: Waldemar Gatzka
  Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@