BURMISTRZ LUBNIEWIC
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektor ds. budownictwa
1. Określenie stanowiska urzędniczego:
Inspektor ds. budownictwa ½ etatu.
2. Wymagania niezbędne (formalne):
a) spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.:
- obywatelstwo polskie
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne
- cieszy się nieposzlakowaną opinią
b) posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach o zbliżonym zakresie obowiązków,
c) posiada wykształcenie wyższe techniczne o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na w/w stanowisku.
3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
a) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane,
b) ogólna znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) znajomość uwarunkowań i umiejętności analizy etapów przygotowania i realizacji inwestycji
d) praktyczna znajomość programów komputerowych: Excel, Word,
e) ogólna znajomość zasad kosztorysowania,
f) znajomość zasad planowania i realizowania inwestycji.
g) preferowane posiadanie uprawnień budowlanych i umiejętność kosztorysowania robót budowlanych
Uwaga: Wyniki postępowania - to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej
analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
A. W zakresie ochrony środowiska – zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska
-wydawanie decyzji środowiskowych
B. Planowanie, gospodarka przestrzenna i budownictwo
1. Przygotowanie materiałów i dokumentów planistycznych Gminy w zakresie zagospodarowania przestrzennego.
2. Koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych.
3. Koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzeniem zadań Gminy i zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
4. Przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów z planu.
5. Prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
6. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.
7. Prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
8. Prowadzenie spraw dotyczących ochrony zabytków.
9. Prowadzenie spraw wynikających z przepisów o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
10. Nadzór i rozliczanie inwestycji komunalnych.
11. Opracowywanie kosztorysów inwestorskich .
12. Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej inwestycji własnych Gminy.
13. Współpraca z innymi pracownikami w zakresie stosowania obowiązujących procedur przy udzielaniu zamówień publicznych.
14. Koordynacja działań inwestycyjnych prowadzonych przez gminę.
15. Współdziałanie z referatem finansowym w zakresie rozliczania inwestycji.
16. Prowadzenie rejestru numeracji budynków oraz nazw ulic , parków.
17. Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego dot. wstępnego podziału geodezyjnego działek oraz wydawanie decyzji o podziale działek.
18. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntów w miejscowym planie zagospodarowania.
19. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego.
20. Prowadzenie sprawozdawczości z wyżej wymienionej działalności.
5. Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy: ½ etatu,
2) miejsce pracy: Urząd Miejski w Lubniewicach,
3) po 3-miesięcznym okresie próbnym możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV (życiorys),
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
5) oryginał kwestionariusza osobowego,
6) oświadczenie o niekaralności,
Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami)”.
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora ds. budownictwa ” drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 12 października 2009 r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Lubniewicach.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.lubniewice.pl zakładka bip/aktualności oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miejski w Lubniewicach.
Osobą upoważnioną do kontaktu jest Jan Walczak – Sekretarz Gminy
tel. 0957557052