16 stycznia 2012
Biuletyn Informacji Publicznej
obsługa
redakcja
do pobrania
prawo
szukaj
statystyki
rejestr zmian
administracja
herb Urząd Miejski w Lubniewicach
69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
tel. +48 0957557052, 957558180, fax +48 957558186, 957557599
e-mail: urzad@lubniewice.pl, http: www.lubniewice.pl
 
 

drukuj wyślij
 
2009-01-29
Uchwała Nr XVIII/159/2009 Rady Miejskiej w Lubniewicach z dnia 28 stycznia 2009 r. w sprawie zmiany Statutu Miasta i Gminy Lubniewice

 

 

Uchwała Nr  XVIII/159/2009

Rady Miejskiej w Lubniewicach

z dnia 28 stycznia 2009r.

 

 

w sprawie zmiany Statutu Miasta i Gminy Lubniewice

 

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( tekst jedn. Dz. U. z 2001tr., Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami )  uchwala się co następuje :

 

§ 1

Zmienia się Statut Miasta i Gminy Lubniewice stanowiący załącznik do uchwały Nr VI/52/2003 Rady Miejskiej w Lubniewicach z dnia 28 maja 2003r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta i Gminy Lubniewice, w ten sposób, że :

1)      w § 50 ust. 1 otrzymuje brzmienie : Pracownik Urzędu Miejskiego , wyznaczony przez Burmistrza w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady sporządza z każdej sesji protokół.

 

2)      w § 54 ust. 1 otrzymuje brzmienie : Obsługę biurową sesji ( wysyłanie zawiadomień, wyciągów z protokołów itp.) sprawuje wyznaczony przez Burmistrza pracownik Urzędu Miejskiego w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady.

 

 

3)      w § 114 ust. 2 otrzymuje brzmienie : Burmistrz wykonuje swoje zadania przy pomocy Urzędu Miejskiego.

 

4)      § 121 otrzymuje brzmienie :

  1. Dokumenty z zakresu działania Rady i komisji udostępnia się w Biurze Rady, w dniach pracy Urzędu Miejskiego w godzinach przyjmowania interesantów.
  2. Dokumenty z zakresu działania Burmistrza oraz Urzędu udostępnianie są w Biurze Rady w dniach pracy Urzędu Miejskiego w godzinach przyjmowania interesantów.
  3. Ponadto dokumenty , o jakich mowa w ust. 1 i 2 są dostępne w wewnętrznej sieci informatycznej Urzędu Miejskiego oraz powszechnie dostępnych zbiorach danych.

 

5)      § 122 otrzymuje brzmienie : Realizacja uprawnień określonych w § 120 i 121 może się odbywać wyłącznie w Urzędzie Miejskim w asyście pracownika Urzędu Miejskiego.

 

6)      § 124 otrzymuje brzmienie :

  1. Pracownikami samorządowymi zatrudnionymi w Urzędzie Miejskim oraz jednostkach organizacyjnych gminy są osoby zatrudnione w ramach stosunku pracy na podstawie :

1)      wyboru – Burmistrz,

2)      powołania – Zastępca Burmistrza i Skarbnik Gminy,

3)      umowy o pracę – pozostali pracownicy.

  1. Skarbnika Gminy na wniosek Burmistrza powołuje Rada. Zastępcę powołuje Burmistrz w drodze zarządzenia.

 

7) w § 125 skreśla się zdanie drugie.

 

 

 

 

§ 2

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.

 

 

 

 

 

 
Data wytworzenia: 2009-01-29
Data udostępnienia: 2009-01-29
Ilość wyświetleń: 69
Rejestr zmian: zobacz
Sporządzone przez: Waldemar Gatzka
Zatwierdzone przez: Waldemar Gatzka
Opublikowane przez: Waldemar Gatzka
  Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@