16 stycznia 2012
Biuletyn Informacji Publicznej
obsługa
redakcja
do pobrania
prawo
szukaj
statystyki
rejestr zmian
administracja
herb Urząd Miejski w Lubniewicach
69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
tel. +48 0957557052, 957558180, fax +48 957558186, 957557599
e-mail: urzad@lubniewice.pl, http: www.lubniewice.pl
 
 
Rejestr zmian

drukuj wyślij
 
2011-11-18 13:05 - modyfikacja zawartości strony `Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn. ˝PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU USŁUGOWEGO NA ŚWIETLICĘ ŚRODOWISKOWĄ W JARNATOWIE˝` przez użytkownia id1: Waldemar Gatzka
wstecz

 

Lubniewice, dnia 18.11.2011 r.

 

 

Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZP.271.05.11.WG.05

 

 

                                                                                                            

 

Dotyczy:  przetargu nieograniczonego na „PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU USŁUGOWEGO NA ŚWIETLICĘ ŚRODOWISKOWĄ W JARNATOWIE”.

 

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Gmina Lubniewice zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pt. „Przebudowa                  i adaptacja budynku usługowego na świetlicę środowiskową w Jarnatowie”, oferty złożyli następujący Wykonawcy:

 

Oferta nr 1 – Firma Budowlana Sigma, Anna Mroczkowska, ul. Bohaterów Warszawy 18/3, 74-300 Myślibórz

 

Oferta nr 2 – Zakład Ogólnobudowlany Marian Kałuża, ul. Paska 33, 69-200 Sulęcin

 

Oferta nr 3 – PPUH „Vena Bau” Janusz Szymczak, ul. 1 Maja 6/18, 69-110 Słubice

 

Na podstawie art. 91 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Za najkorzystniejszą ofertę uznano OFERTE NR 1 tj. Firma Budowlana Sigma, ul. Bohaterów Warszawy 18/3, 74-300 Myślibórz

 

Na podstawie przyjętym kryterium oceny oferty, tj. 100% - cena, w/w oferta uzyskała 100 pkt. na 100 pkt. możliwych do uzyskania.

Cena jaką przedstawił Wykonawca mieści się w kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Oferta nr 3 uzyskała 90,42 pkt. na 100 pkt. możliwych do uzyskania.

 

INFORMACJA O WYKONAWCACH WYKLUCZONYCH Z POSTĘPOWANIA

 

W prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcę.

 

 

INFORMACJA O OFERTACH ODRZUCONYCH Z POSTĘPOWANIA

 

Z postępowania zostały odrzucone następujące oferty:

 

Oferta nr 2 – Zakład Ogólnobudowlany Marian Kałuża, ul. Paska 33, 69-200 Sulęcin

 

 

UZASADNIENIE

 

Oferta nr 2 - Odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 – oferta jest niezgodna z ustawą.

Cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Burmistrz Lubniewic za w/w zadanie przewidział kwotę w wysokości 139.988,40 zł brutto, natomiast Wykonawca zaoferował wykonanie zamówienia za kwotę 162.154,82 zł brutto.

 

POUCZENIE O ŚRODKU ODWOŁAWCZYM

 

1.Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie przepisów Ustawy.

2.Jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Ustawy odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:

1)     wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej reki i zapytania
o cenę,

2)     opisu sposobu dokonywania oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu,

3)     wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,

4)     odrzucenia oferty odwołującego.

 

3.Odwołanie powinno wykazywać czynności lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami Ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

4.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

5.Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed terminem do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust.2

 

W przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Ustawy, odwołanie wnosi się:

w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną.

 

 

 

  Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@