16 stycznia 2012
Biuletyn Informacji Publicznej
obsługa
redakcja
do pobrania
prawo
szukaj
statystyki
rejestr zmian
administracja
herb Urząd Miejski w Lubniewicach
69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
tel. +48 0957557052, 957558180, fax +48 957558186, 957557599
e-mail: urzad@lubniewice.pl, http: www.lubniewice.pl
 
 
Rejestr zmian

drukuj wyślij
 
2009-12-23 12:52 - modyfikacja zawartości strony `Burmistrz Lubniewic ogłasza przetarg prowadzony w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: PRZEBUDOWA UL. STRZELECKIEJ I OGRODOWEJ W LUBNIEWICACH` przez użytkownia id1: Waldemar Gatzka
wstecz

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nr WG.ZP-0710/07/09

z dnia 23 grudnia 2009 r.

 

           Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego                         Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)                 

 Zawarcia umowy ramowej                 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

Gmina Lubniewice

Adres pocztowy:

ul. Jana Pawła II 51

Miejscowość:

Lubniewice

Kod pocztowy:

69-210

Województwo:

lubuskie

Tel.:

(095) 7558179

Fax:

(095) 7558186

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada):     www.lubniewice.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

   Administracja samorządowa                                               Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

PRZEBUDOWA UL. STRZELECKIEJ I OGRODOWEJ W LUBNIEWICACH


 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                    

przysługuje odwołanie                 

nie przysługuje odwołanie           

 Dostawy                                 

 Usługi                                     

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Zakres robót będzie obejmował:

1. Przebudowę ul. Strzeleckiej i Ogrodowej:

- roboty przygotowawcze polegające na usunięciu humusu, rozebraniu chodników, krawężników i obrzeży betonowych, mechanicznym rozebraniu nawierzchni z kostki kamiennej i mieszanek mineralno-bitumicznych z ul. Harcerskiej

- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego

- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej typu STAROBRUK STAROMIEJSKI na zjazdach do posesji – 159,35 m2 oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej  typu STAROBRUK STAROMIEJSKI – nawierzchnia drogi głównej i chodniki – 5728,75 m2,

- humusowanie z obsianiem skarp (1622,41 m2), wykonanie rowu u wylotu separatora (20,00 m2), umocnienie skarp rowu płytami ażurowymi (30,00 m2)

- ustawienie stalowych barier energochłonnych - 74 m, ustawienie poręczy ochronnych – 24 m,

- ustawienie krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 22x15 (502,50 m), ustawienie krawężników betonowych stojących o wymiarach 15x30 (2081,00 m), ustawienie obrzeży betonowych przy chodnikach o wymiarach 30x8 (785,50 m), wykonanie muru oporowego z elem. prefabrykowanych typu „L” (55,00 m)

2. Wykonanie kanalizacji deszczowej na ul. Strzeleckiej i Ogrodowej,

3. Przebudowę kolizji linii kablowych 15 kV oraz linii kablowych 0,4 kV kolidujących z projektowaną przebudową ul. Strzeleckiej i Ogrodowej,

4. Przebudowę sieci telekomunikacyjnej Telekomunikacji Polskiej S.A.

5. Wykonanie kanalizacji deszczowej na ul. Harcerskiej wraz z układem podczyszczającym wody deszczowe z substancji ropopochodnych (separator)

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

45.23.31.20-6

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

45.31.00.00-3

45.23.31.50-5

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej        tak      ilość części:        *        nie   

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     tak      nie

 

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

Okres w miesiącach: --    lub    dniach: ----

lub  

data rozpoczęcia  01/04/2010 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  31/08/2010 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

Nie dotyczy

* w celu podania szczegółów dotyczących poszczególnych części można wypełnić załącznik I

III.2) Warunki Udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

-   posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania,

-   posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-   znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

-   nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

-   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.

-   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed wpływem terminu składania ofert.

-   Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawa zamówień publicznych – wystawiona  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.

-   Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie – wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych),

-   Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert.

-   Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

-   Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)

-   Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)

-   Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

-   Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności,

-   Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

-   Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi

-   Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca

-   Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował

-   Informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem,

-   potwierdzenie wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony 

                 Przetarg ograniczony      

Negocjacje z ogłoszeniem  

                 Dialog konkurencyjny           

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena                                                         

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

     

     

     

     

     

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  

www.lubniewice.pl w BIP, zakładka AKTUALNOŚCI/PRZETARGI

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski w Lubniewicach,

ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice

 


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

Nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  18/01/2010   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10.00

Miejsce:

Urząd Miejski w Lubniewicach przy ul. Jana Pawła II 51 – sekretariat, pok. nr 8 na I piętrze

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy)

Nie dotyczy

 

  Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@