16 stycznia 2012
Biuletyn Informacji Publicznej
obsługa
redakcja
do pobrania
prawo
szukaj
statystyki
rejestr zmian
administracja
herb Urząd Miejski w Lubniewicach
69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
tel. +48 0957557052, 957558180, fax +48 957558186, 957557599
e-mail: urzad@lubniewice.pl, http: www.lubniewice.pl
 
 
Rejestr zmian

drukuj wyślij
 
2008-07-02 14:43 - modyfikacja zawartości strony `Burmistrz Lubniewic ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie: Rozbudowa i przebudowa miejskiej sali zebrań w Lubniewicach˝` przez użytkownia id1: Waldemar Gatzka
wstecz

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nr WG.ZP-0710/03/08

z dnia 02 lipca 2008 r.

 

           Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego                         Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)                 

 Zawarcia umowy ramowej                 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

Gmina Lubniewice

Adres pocztowy:

ul. Jana Pawła II 51

Miejscowość:

Lubniewice

Kod pocztowy:

69-210

Województwo:

lubuskie

Tel.:

(095) 7557052, (095) 7557053

Fax:

(095) 7558186

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada):     www.lubniewice.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

   Administracja samorządowa                                               Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA MIEJSKIEJ SALI ZEBRAŃ W LUBNIEWICACH


 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                    

przysługuje odwołanie                 

nie przysługuje odwołanie           

 Dostawy                                 

 Usługi                                     

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

1.  Wykonanie dobudówki do istniejącego budynku sali zebrań miejskich – roboty stanu surowego w tym:

- wykopy pod ławy fundamentowe,

- wykonanie stóp, ław i ścian fundamentowych,

- wykonanie ścian zewnętrznych z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm,

- wykonanie słupów żelbetowych i podciągów stalowych i żelbetowych,

- wykonanie stropów żelbetowych płytowych,

- wykonanie monolitycznych schodów żelbetowych,

- wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem z blachy dachówkopodobnej,

- osadzenie stolarki okiennej PCV

- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr. 10 cm z warstwą fakturową z zaprawy ceresit

 

2.  Roboty wykończeniowe w istniejącym obiekcie będącym w trakcie przebudowy oraz w podbudówce, w tym:

- tynki na ścianach wraz z obłożeniem części ścian płytami glazurowymi,

- posadzki betonowe wraz z okładzinami z płyt gressowych,

- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,

- obudowa dachu płytami gipsowo-kartonowymi wraz z wykonaniem ocieplenia z płyt z wełny mineralnej,

- roboty malarskie wraz ze szpachlowaniem ścian

- wykonanie sufitu podwieszanego w sali ślubów i sali zebrań

 

3.  Roboty zewnętrzne, w tym:

- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej bechaton gr. 8 cm,

- wykonanie okrawężnikowania projektowanego placu utwardzonego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

45.40.00.00-1

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

45.00.00.00-7

...-

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej              nie   

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej           nie

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

Okres w miesiącach: --    lub    dniach: ----

lub 

data rozpoczęcia  04/08/2008 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  15/12/2008 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

Nie dotyczy

* w celu podania szczegółów dotyczących poszczególnych części można wypełnić załącznik I

III.2) Warunki Udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

-   posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania,

-   posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-   znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

-   nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

-   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.

-   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed wpływem terminu składania ofert.

-   Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawa zamówień publicznych – wystawiona  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.

-   Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie – wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych),

-   Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert.

-   Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

-   Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r.),

-   Oświadczenie, zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r)

-   Doświadczenie zawodowe,

-   Potencjał kadrowy,

-   Liczba zatrudnionych pracowników,

-   Potencjał techniczny,

-   Informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem,

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony 

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem  

                 Dialog konkurencyjny           

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

 

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena                                                         

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

     

     

     

     

     

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  

www.lubniewice.pl w BIP, zakładka AKTUALNOŚCI/PRZETARGI

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski w Lubniewicach,

ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

Nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  25/07/2008   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10.00

Miejsce:

Urząd Miejski w Lubniewicach przy ul. Jana Pawła II 51 – sekretariat, pok. nr 8 na I piętrze

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy)

Nie dotyczy

 

Dokumenty do pobrania:

 - ogłoszenie o wszęciu postępowania

- specyfikacja istotnych warunków zamówienia

- kosztorys i przedmiar robót: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19

- mapy i rysunki:

  Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@