16 stycznia 2012
Biuletyn Informacji Publicznej
obsługa
redakcja
do pobrania
prawo
szukaj
statystyki
rejestr zmian
administracja
herb Urząd Miejski w Lubniewicach
69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
tel. +48 0957557052, 957558180, fax +48 957558186, 957557599
e-mail: urzad@lubniewice.pl, http: www.lubniewice.pl
 
 
Rejestr zmian

drukuj wyślij
 
2009-12-23 13:48 - modyfikacja zawartości strony `Burmistrz Lubniewic ogłasza przetarg prowadzony w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: PRZEBUDOWA UL. STRZELECKIEJ I OGRODOWEJ W LUBNIEWICACH` przez użytkownia id1: Waldemar Gatzka
wstecz

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nr WG.ZP-0710/07/09

z dnia 23 grudnia 2009 r.

 

           Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego                         Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)                 

 Zawarcia umowy ramowej                 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

Gmina Lubniewice

Adres pocztowy:

ul. Jana Pawła II 51

Miejscowość:

Lubniewice

Kod pocztowy:

69-210

Województwo:

lubuskie

Tel.:

(095) 7558179

Fax:

(095) 7558186

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada):     www.lubniewice.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

   Administracja samorządowa                                               Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

PRZEBUDOWA UL. STRZELECKIEJ I OGRODOWEJ W LUBNIEWICACH


 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                    

przysługuje odwołanie                 

nie przysługuje odwołanie           

 Dostawy                                 

 Usługi                                     

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Zakres robót będzie obejmował:

1. Przebudowę ul. Strzeleckiej i Ogrodowej:

- roboty przygotowawcze polegające na usunięciu humusu, rozebraniu chodników, krawężników i obrzeży betonowych, mechanicznym rozebraniu nawierzchni z kostki kamiennej i mieszanek mineralno-bitumicznych z ul. Harcerskiej

- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego

- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej typu STAROBRUK STAROMIEJSKI na zjazdach do posesji – 159,35 m2 oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej  typu STAROBRUK STAROMIEJSKI – nawierzchnia drogi głównej i chodniki – 5728,75 m2,

- humusowanie z obsianiem skarp (1622,41 m2), wykonanie rowu u wylotu separatora (20,00 m2), umocnienie skarp rowu płytami ażurowymi (30,00 m2)

- ustawienie stalowych barier energochłonnych - 74 m, ustawienie poręczy ochronnych – 24 m,

- ustawienie krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 22x15 (502,50 m), ustawienie krawężników betonowych stojących o wymiarach 15x30 (2081,00 m), ustawienie obrzeży betonowych przy chodnikach o wymiarach 30x8 (785,50 m), wykonanie muru oporowego z elem. prefabrykowanych typu „L” (55,00 m)

2. Wykonanie kanalizacji deszczowej na ul. Strzeleckiej i Ogrodowej,

3. Przebudowę kolizji linii kablowych 15 kV oraz linii kablowych 0,4 kV kolidujących z projektowaną przebudową ul. Strzeleckiej i Ogrodowej,

4. Przebudowę sieci telekomunikacyjnej Telekomunikacji Polskiej S.A.

5. Wykonanie kanalizacji deszczowej na ul. Harcerskiej wraz z układem podczyszczającym wody deszczowe z substancji ropopochodnych (separator)

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

45.23.31.20-6

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

45.31.00.00-3

45.23.31.50-5

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej        nie   

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     nie

     

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

Okres w miesiącach: --    lub    dniach: ----

lub  

data rozpoczęcia  01/04/2010 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  31/08/2010 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

* w celu podania szczegółów dotyczących poszczególnych części można wypełnić załącznik I

III.2) Warunki Udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

-   posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania,

-   posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-   znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

-   nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

-   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.

-   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed wpływem terminu składania ofert.

-   Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawa zamówień publicznych – wystawiona  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.

-   Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie – wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych),

-   Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert.

-   Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

-   Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)

-   Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)

-   Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

-   Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności,

-   Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

-   Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi

-   Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca

-   Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował

-   Informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem,

-   potwierdzenie wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony 

                 Przetarg ograniczony      

Negocjacje z ogłoszeniem  

                 Dialog konkurencyjny           

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena                                                         

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

     

     

     

     

     

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

           nie

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  

www.lubniewice.pl w BIP, zakładka AKTUALNOŚCI/PRZETARGI

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski w Lubniewicach,

ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice

 


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

Nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  18/01/2010   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10.00

Miejsce:

Urząd Miejski w Lubniewicach przy ul. Jana Pawła II 51 – sekretariat, pok. nr 8 na I piętrze

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy)

Zadanie realizowane w ramach Programu Wieloletniego pn. „NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011”

 DOKUMENTY DO POBRANIA:

- ogłoszenie o przetargu,

- specyfikacja istotnych warunków zamówienia,

- wniosek o wydanie SIWZ,

BRANŻA DROGOWA:

- okładka kosztorysu,

- kosztorys,

- przedmiar robót,

- tabela robót ziemnych,

- opis techniczny,

- specyfikacja techniczna: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

- rysunki: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16

BRANŻA ELEKTRYCZNA:

- okładka kosztorysu,

- kosztorys,

- opis techniczny,

- specyfikacja techniczna: 1,2,

- rysunki: 1, 2,

BRANŻA SANITARNA:

- okładka kosztorysu,

- kosztorys,

- przedmiar robót,

- opis techniczny

- specyfikacja techniczna,

- rysunki: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7,

BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA:

- kosztorys,

- opis techniczny,

- specyfikacja techniczna: 1,2,

- rysunki: 1,2,

 

KANALIZACJA DESZCZOWA NA UL. HARCERSKIEJ:

- kosztorys,

- opis techniczny,

- rysunki: 1, 2, 3, 4, 5.

  Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@