16 stycznia 2012
Biuletyn Informacji Publicznej
obsługa
redakcja
do pobrania
prawo
szukaj
statystyki
rejestr zmian
administracja
herb Urząd Miejski w Lubniewicach
69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
tel. +48 0957557052, 957558180, fax +48 957558186, 957557599
e-mail: urzad@lubniewice.pl, http: www.lubniewice.pl
 
 

drukuj wyślij
 
2009-12-15
BURMISTRZ LUBNIEWIC OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - REFERENT

 

BURMISTRZ LUBNIEWIC

OGŁASZA

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

 

1. Nazwa stanowiska pracy: referent

 

1.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

1

Przygotowanie materiałów planistycznych

2

Przygotowanie wypisów i wyrysów

3

Przygotowywanie opinii  i opisów

4

Zamieszczanie informacji dot. stanowiska na stronach BIP

5.

Wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentów

6

Współpraca przy wydawaniu materiałów promocyjnych i promocja

 

 

3. Wymagania niezbędne:

    a)  obywatel polski

    b)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,

    c)   wykształcenie wyższe – kierunek administracja, ekonomia

    d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

    e) znajomość zagadnień z zakresu zagospodarowania

    f) znajomość obsługi komputera,

    d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, na które

      przeprowadza się  nabór.

4. Wymagania dodatkowe: 

 Ukończony kurs dla służby przygotowawczej urzędników samorządowych - preferowane

 

5. Wymagane od kandydatów dokumenty:

a)                  życiorys (CV),

b)                  list motywacyjny,

c)                  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

d)                  kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach

      i umiejętnościach,

e) kwestionariusz osobowy,

f)) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

g) oświadczenie następującej treści : „Wrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  - zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U.z 2002 r. Nr 101, poz.926 )  oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, pioz.1593 z późn.zm.).

 

6.  Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesyłać  w terminie do dnia 28 grudnia 2009 r.  na adres: Urząd Miejski w Lubniewicach ul. Jana Pawła II 51 69-210 Lubniewice  w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - referent”.

 

7. Ofert, które wpłyną niekompletne lub po wskazanym wyżej terminie nie będą    rozpatrywane.

 

8. Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie internetowej 

    Biuletynu Informacji Publicznej ( www.lubniewice.pl) oraz na tablicy ogłoszeń

    Urzędu Miejskiego w Lubniewicach.

 

 

 
Data wytworzenia: 2009-12-15
Data udostępnienia: 2009-12-15
Ilość wyświetleń: 167
Rejestr zmian: zobacz
Sporządzone przez: Waldemar Gatzka
Zatwierdzone przez: Waldemar Gatzka
Opublikowane przez: Waldemar Gatzka
  Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@