16 stycznia 2012
Biuletyn Informacji Publicznej
obsługa
redakcja
do pobrania
prawo
szukaj
statystyki
rejestr zmian
administracja
herb Urząd Miejski w Lubniewicach
69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
tel. +48 0957557052, 957558180, fax +48 957558186, 957557599
e-mail: urzad@lubniewice.pl, http: www.lubniewice.pl
 
 
Rejestr zmian

drukuj wyślij
 
2008-08-07 11:00 - modyfikacja zawartości strony `Burmistrz Lubniewic ogłasza przetarg prowadzony w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO-ORLIK 2012` przez użytkownia id1: Waldemar Gatzka
wstecz

 

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym

 

1.    INFORMACJE OGÓLNE

1.1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa Zamawiającego:      GMINA LUBNIEWICE

REGON:                             210966705

NIP:                                     596-001-04-25

Adres:                                 ul. JANA PAWŁA II 51

Godziny urzędowania:        poniedziałek w godzinach 7.00 – 16.00

od wtorku do piątku, w godzinach 7.15 – 15.00

1.2.   ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Strona internetowa:            www.lubniewice.pl

1.3.   RODZAJ ZAMAWIAJACEGO – administracja samorządowa

 

2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego  na zadanie wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko-Orlik 2012” prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.

 

3.      OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

3.1.                      Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu

„Moje Boisko - Orlik 2012”

3.2.                      Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

3.3.                      Przedmiot zamówienia:

3.3.1.      Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)

- Podbudowa przepuszczalna:

  - Obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska

Wszystkie elementy zgodne  właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)  

Nawierzchnia do piłki nożnej

nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa”  o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)

Wyposażenie

- bramki aluminiowe mocowane w tulejach                                       – 2 sztuki

- siatki do bramek                                                                            – 2 sztuki

 

3.3.2. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,10 x 32,10 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)

Podbudowa:

Podbudowa przepuszczalna

Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).                  

Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego

nawierzchnia poliuretanowa wykonana  o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST.(załącznik nr 2 do SIWZ)

Technologie układania nawierzchni:

Technologia typu EPDM – nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. Nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET

Dolna warstwa z granulatu  SBR min 30mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.

Wyposażenie do piłki koszykowej

- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy                                  – 2 sztuki

- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm                         – 2 sztuki

- mechanizm regulacji wysokości                                                              – 2 sztuki

- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach               – 2 sztuki

Wyposażenie  do piłki siatkowej

- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) –2 sztuki

- siatka do siatkówki                                                                                 – 1 sztuka

Wyposażenie do piłki ręcznej

- bramki aluminiowe mocowane w tulejach                                               – 2 sztuki

- siatki do bramek                                                                                    – 2 sztuki

 3.3.3. Ogrodzenie terenu

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).

3.3.4. Oświetlenie terenu

Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).

3.3.5. Chodniki

Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka polbrukowa gr. 8 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ).

3.3.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego

Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) 

 

3.3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki

Załącznik Nr 1 do SIWZ          Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Załącznik Nr 2 do SIWZ        Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót

Załącznik Nr 3 do SIWZ         Dokumentacja projektowa

Załącznik Nr 4 do SIWZ        Przedmiar robót

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi
36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną – 60 miesięcy

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

3.3.8 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych:

- wartość zamówienia dodatkowego do 20% wartości zamówienia podstawowego

 

3.                  INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.

 

4.                  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia realizowany w pożądanym terminie do dnia 30.11.2008 r. od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.

 

5.                  OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU       DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki   określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1–3 ustawy Pzp, tj.:

6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia  działalności lub czynności;

6.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym    i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

a)                  wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 05.08.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej  trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie  o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),

 

b)                 dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:  1) konstrukcyjno-budowlanej, 2)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

 

6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

 

6.2.               Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

6.3.               Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

6.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu:

6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do  SIWZ.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1)   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2)   Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

6.4.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:

1)      Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 05.08.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie 
o nawierzchni z trawy syntetycznej,
z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania  - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.

Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje …) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

 

 

2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu  zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby

 (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).

 

6.4.3.      W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

1)        Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów
i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.

 

7.            INFORMACAJE NA TEMAT WADIUM

7.1.    Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych).

7.2.        Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1)      pieniądzu,

2)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3)      gwarancjach bankowych,

4)      gwarancjach ubezpieczeniowych,

5)      poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

7.3.                 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

7.4.    Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy Ośno Lubuskie, o/Lubniewice

Nr 53 8369 0008 0050 0018 2000 0010

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

7.5.    W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51 w pok. nr 10 na I piętrze lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty.

    7.6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

Kryterium Cena – znaczenie 100 pkt

 

KC=Cn/Cobx100(max liczba punktów  w ocenianej pozycji)

 

Gdzie:

KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

CN - najniższa zaoferowana cena

COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

 

9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.      Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, ul. Jana Pawła II 51, sekretariat pok. nr 8 na I piętrze, w terminie do dnia 27 sierpnia 2008 roku, godz. 10:00

2.      Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.

3.      Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. nr 1 na parterze dnia 27 sierpnia 2008 roku, godz. 11:00

 

10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1.      Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

2.      W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

3.      Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

4.      Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.

12                             

11. Informacje: o zamiarze zawarcia umowy ramowej,  o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów, informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

                                  Zamawiający nie przewiduje:

1)      zawarcia umowy ramowej,

2)      ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Dokumenty do pobrania:

- ogłoszenie o zamówieniu publicznym

- specyfikacja istotnych warunków zamówienia

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1 do SIWZ

- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do SIWZ:

     a) specyfikacja techniczna ogólna,

     b) nr 1B-zaplecze,

     c) nr 2D-boiska,

     d) nr 3E-oświetlenie boisk: 1, 2, 3, 4, 5,

     e) nr 4ZT-ogrodzenie, kostka, zieleń,

- dokumentacja projektowa - załącznik nr 3 do SIWZ, w tym:

      a) projekt zagospodarowania terenu: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20,

      b) projekt instalacji sanitarnych wewnętrznych i wentylacji: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14,

      c) projekt instalacji elektrycznych: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28,

- przedmiar robót: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 - załącznik nr 4 do SIWZ

- mapy, szkice i rysunki: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25,

- wniosek o wydanie SIWZ

  Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@