UWAGA!!!!
Zamawiający w dniu 19.02.2009 r. dokonał następujących zmian zapisów w ogłoszeniu:
1) Sekcja III.2 Warunki udziału (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w Postępowaniu)
- w ogłoszeniu jest: "Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w tym dwa zamówienia publiczne o wartości minimum 1.000.000 zł), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
- w ogłoszeniu powinno być:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nr WG.ZP-0710/01/09
z dnia 17 lutego 2009 r.
Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Zawarcia umowy ramowej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: Gmina Lubniewice |
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 51 |
Miejscowość: Lubniewice | Kod pocztowy: 69-210 | Województwo: lubuskie |
Tel.: (095) 7557052, (095) 7557053 | Fax: (095) 7558186 |
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.lubniewice.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): |
|
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja rządowa centralna Uczelnia publiczna Administracja rządowa terenowa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Administracja samorządowa Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Podmiot prawa publicznego Inny (proszę określić): Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 002904 F W MIEJSCOWOŚCI GLISNO W GMINIE LUBNIEWICE |
II.1.2) Rodzaj zamówienia |
Roboty budowlane przysługuje odwołanie nie przysługuje odwołanie | Dostawy | Usługi |
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Zakres robót będzie obejmował: 1. odcinek o długości 790 m: - rozebranie istniejącej nawierzchni z brukowca, - wykonanie korytowania pod drogę, wykonanie nasypów i przygotowanie powierzchni gruntu pod wykonanie nawierzchni, - wykonanie podbudowy z tłucznia wraz z warstwami odsączającymi, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 10 cm na podbudowie z tłucznia wraz z warstwą gruntocementu, - wykonanie okrawężnikowania projektowanej drogi, - wykonanie ścieżki rowerowej z kostki polbrukowej o grubości 8 cm 2. odcinek o długości 570 m: - wykonanie korytowania pod drogę, - wykonanie nasypów i przygotowanie powierzchni gruntu pod wykonanie nawierzchni, - wykonanie podbudowy i warstwy wierzchniej z tłucznia wraz z warstwami odsączającymi. |
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
| Słownik główny | |
Główny przedmiot | 45.23.31.20-6 | |
Dodatkowe przedmioty | 45.23.32.22-1 45.23.32.00-1 45.23.32.90-8 | |
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej tak nie |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie |
| | | | |
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Okres w miesiącach: -- lub dniach: ---- lub data rozpoczęcia 01/04/2009 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 31/10/2009 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Nie dotyczy |
* w celu podania szczegółów dotyczących poszczególnych części można wypełnić załącznik I
III.2) Warunki Udziału
- posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
Przetarg nieograniczony | Przetarg ograniczony |
Negocjacje z ogłoszeniem | Dialog konkurencyjny |
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny) Liczba wykonawców |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert |
Najniższa cena lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie |
Kryteria 1. CENA 2. 3. 4. 5. | Znaczenie |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak adres strony, na której będzie prowadzona: nie |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubniewice.pl w BIP, zakładka AKTUALNOŚCI/PRZETARGI Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice |
|
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy |
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 10/03/2009 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.00 Miejsce: Urząd Miejski w Lubniewicach przy ul. Jana Pawła II 51 – sekretariat, pok. nr 8 na I piętrze |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy) Nie dotyczy |
Dokumenty do pobrania:
- ogłoszenie o zamówieniu,
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
- opis techniczny (część z kostki betonowej): 1, 2, 3, 4, 5, 6,
- kosztorys ślepy (część z kostki betonowej): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15,
- opis techniczny (część z tłucznia): 1, 2, 3,
- kosztorys ślepy (część z tłucznia): 1, 2, 3, 4,
- mapy, szkice, rysunki: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27.