|
|||||||||||||
2010-10-26
Burmistrz Lubniewic działając w imieniu Gminy Lubniewic zaprasza do składania ofert na: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI ORAZ BUDOWĘ PLACU ZABAW W MIEJSCOWOŚCI LUBNIEWICE
UWAGA! Nastąpiła zmiana treści w zapytaniu ofertowym: Było - Termin wykonania opracowań projektowych: do 31 maja 2011 r. Powinno być - Termin wykonania całości zadania: do 31 maja 2011 r. Było - plan zagospodarowania terenu na mapie sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:5000, Powinno być - plan zagospodarowania terenu na mapie sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500, Zapytanie ofertowe z dnia 26 października 2010 r. Burmistrz Lubniewic działając w imieniu Gminy Lubniewice zaprasza do składania ofert na: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI ORAZ BUDOWĘ PLACU ZABAW W MIEJSCOWOŚCI LUBNIEWICE
Opis przedmiotu: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji i budowa placu zabaw w miejscowości Lubniewice. W ramach zadania należy wykonać projekt techniczny, specyfikację techniczną wykonania robót, kosztorys, uzyskanie niezbędnych uzgodnień, zgłoszenie zamiaru budowy w Starostwie Powiatowym w Sulęcinie oraz realizacja robót na podstawie opracowanego projektu i przyjętego zgłoszenia zamiaru wykonania budowy. Zaprojektowany plac zabaw powinien mieć wymiary 20 x 30 m. Oferent przed przystąpieniem do prac projektowych powinien dokonać wizji w terenie. Projekt wykonania placu zabaw należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 2004 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje wykonanie projektu zawierającego: - projekt budowlano-wykonawczy, - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - wizualizacje, - opracowanie przedmiaru i kosztorysów inwestorskich, - plan zagospodarowania terenu na mapie sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500, - karty techniczne oraz opis proponowanych urządzeń z rysunkami poglądowymi. Do oferty należy dołączyć koncepcję zagospodarowania placu zabaw. Wyposażenie placu zabaw: - huśtawka stalowa na 6 osób – 1 szt., - huśtawka dwuosobowa z koszykami – 1 szt., - podwójna huśtawka stalowa typu ważka – 1 szt., - zestaw typu zamek ze zjeżdżalnią – 1 szt., - bujak na sprężynie (różne wzory) – 2 szt., - ławki parkowe – 4 szt., - kosze na śmieci – 4 szt., - tablica informacyjna z regulaminem, - ogrodzenie placu zabaw.
Termin składania ofert do dnia 8 listopada 2010 r. do godz. 1500 Termin wykonania całości zadania: do dnia 31 maja 2011 r. Płatność: 14 dni od daty dostarczenia faktury w formie przelewu. Bliższe informacje dostępne pod nr tel. 95 755 7052 wew. 203.
FORMULARZ OFERTOWY DO POBRANIA TUTAJ
Data wytworzenia: 2010-10-26
Data udostępnienia: 2010-10-26 Ilość wyświetleń: 174 Rejestr zmian: zobacz Sporządzone przez: Waldemar Gatzka Zatwierdzone przez: Waldemar Gatzka Opublikowane przez: Waldemar Gatzka |
|||||||||||||
projekt i hosting: INTERmedi@
|