|
|
|
Rejestr zmian
2008-07-11 10:18 - modyfikacja zawartości strony `Burmistrz Lubniewic ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie: ˝Wymiana stolarki okiennej i ocieplenie zewnętrznych ścian budynku mieszkalnego po byłej szkole podstawowej w Gliśnie˝` przez użytkownia id1: Waldemar Gatzka wstecz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr WG.ZP-0710/05/08 z dnia 10 lipca 2008 r. Zamieszczanie nieobowiązkowe Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) Nazwa i adres Nazwa: Gmina Lubniewice | Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 51 | Miejscowość: Lubniewice | Kod pocztowy: 69-210 | Województwo: lubuskie | Tel.: (095) 7557052, (095) 7557053 | Fax: (095) 7558186 | Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.lubniewice.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): | |
I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja rządowa centralna Uczelnia publiczna Administracja rządowa terenowa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Administracja samorządowa Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Podmiot prawa publicznego Inny (proszę określić): Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Opis II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I OCIEPLENIE ZEWNĘTRZNYCH ŚCIAN BUDYNKU MIESZKALNEGO PO BYŁEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W GLIŚNIE |
II.1.2) Rodzaj zamówienia | Roboty budowlane przysługuje odwołanie nie przysługuje odwołanie | Dostawy | Usługi | II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia - Demontaż istniejącej stolarki okiennej , - Skucie istniejących tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych , - Demontaż istniejących parapetów zewnętrznych, - Demontaż istniejących obróbek blacharskich dachu oraz rynien, - Częściowe zamurowanie otworów okiennych - Montaż okien z PCV - Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 10 cm, - Wykonanie tynku strukturalnego CERESIT wraz z montażem siatki z włókna szklanego - Wykonanie nowych opierzeń blacharskich dachu oraz rynien i rur spustowych, - Wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej. | II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | | Słownik główny | | Główny przedmiot | 45.42.00.00-7 | | Dodatkowe przedmioty | 45.45.30.00-7 ...- | | II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej nie | II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie | | | | | |
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA Okres w miesiącach: -- lub dniach: ---- lub data rozpoczęcia 08/08/2008 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 31/10/2008 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Nie dotyczy |
* w celu podania szczegółów dotyczących poszczególnych części można wypełnić załącznik I III.2) Warunki Udziału - posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, |
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia | Przetarg nieograniczony | Przetarg ograniczony | Negocjacje z ogłoszeniem | Dialog konkurencyjny | IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny) Liczba wykonawców |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert | Najniższa cena lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie | Kryteria 1. CENA 2. 3. 4. 5. | Znaczenie | IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak adres strony, na której będzie prowadzona: nie |
IV.3) Informacje administracyjne IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubniewice.pl w BIP, zakładka AKTUALNOŚCI/PRZETARGI Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice Wydanie SIWZ na wniosek Wykonawcy jest odpłatny. |
| IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy | IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 31/07/2008 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.00 Miejsce: Urząd Miejski w Lubniewicach przy ul. Jana Pawła II 51 – sekretariat, pok. nr 8 na I piętrze | IV.3.5) Termin związania ofertą Do : // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) | IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy) Nie dotyczy |
Dokumenty do pobrania: - ogłoszenie o zamówieniu - specyfikacja istotnych warunków zamówienia - projekt budowlany - kosztorys ślepy: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 - mapy i rysunki: 1, 2, 3, 4, 5, 6 - wniosek o wydanie SIWZ
|