16 stycznia 2012
Biuletyn Informacji Publicznej
obsługa
redakcja
do pobrania
prawo
szukaj
statystyki
rejestr zmian
administracja
herb Urząd Miejski w Lubniewicach
69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
tel. +48 0957557052, 957558180, fax +48 957558186, 957557599
e-mail: urzad@lubniewice.pl, http: www.lubniewice.pl
 
 

drukuj wyślij
 
2011-10-20
Burmistrz Lubniewic ogłasza konkurs na stanowisko Referent ds. obsługi sekretariatu w Urzędzie Miejskim w Lubniewicach

 

BURMISTRZ LUBNIEWIC
ogłasza konkurs na stanowisko
Referent ds. obsługi sekretariatu w Urzędzie Miejskim w Lubniewicach.

1. Wymiar etatu: 1 etat
2. Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Lubniewice

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) Obsługa kancelaryjna Burmistrza.
b) Prowadzenie rejestrów: pełnomocnictw, upoważnień, pism ogólnych, poleceń służbowych Burmistrza, Aktów Prawnych.
c) Obsługa techniczna i organizacyjna Kierownictwa urzędu.
d) Współpraca w prowadzeniu dokumentacji kadrowej.
e) Obsługa centrali telefonicznej urzędu.
f) Przygotowywanie korespondencji wychodzącej Urzędu Miejskiego.


4. Do konkursu mogą przystąpić osoby:
a) posiadające obywatelstwo polskie;
b) mające pełną zdolność do czynności prawnych;
c) korzystające z pełni praw publicznych;
d) nie skazane prawomocnie za przestępstwo umyślne;
e) posiadające wykształcenie wyższe;
f) legitymujące się dobrym stanem zdrowia;

5. Preferowani będą kandydaci posiadający:
a) wykształcenie wyższe,
b) umiejętność obsługi komputera (pakiet OFFICE);
c) znajomość języka obcego, preferowany angielski w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie);
d) komunikatywność
e) umiejętność pracy w zespole;
f) umiejętności organizatorskie;
g) umiejętność planowania i organizacji pracy;
h) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;

6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) życiorys (CV), zawierający informacje o wykształceniu, ukończonych kursach, szkoleniach i posiadanych kwalifikacjach, dokładny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej, ewentualnie działalności twórczej, społecznej oraz publicystycznej ze wskazaniem najważniejszych osiągnięć;
b) kopie dyplomu i świadectw dokumentujących posiadane kwalifikacje;
c) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc zatrudnienia;
d) zaświadczenie o zdolności do wykonywania pracy
e) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) zawartych w zgłoszeniu na potrzeby postępowania konkursowego;
g) oryginał kwestionariusza osobowego

7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty wraz z dokumentami w zamkniętych  kopertach z dopiskiem "Konkurs na stanowisko Referenta ds. obsługi sekretariatu w Urzędzie Miejskim w  Lubniewicach" należy dostarczyć do 04.11.2011r. do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice, osobiście lub drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego).


8. Informacje dodatkowe.
a) Komisja konkursowa przystąpi do rozpatrywania ofert w dniu 07.11.2011r.
b) Kandydata na stanowisko wyłoni komisja konkursowa, która zostanie powołana odrębnym zarządzeniem.
c) Komisja dokona otwarcia kopert i odrzuci kandydatów nie spełniających wymogów formalnych oraz kandydatów, którzy złożyli niekompletne wnioski.
d) Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej  telefonicznie.
e) Z kandydatami komisja przeprowadzi rozmowę kwalifikacyjną,
f) Komisja odrzuci kandydaturę osoby, która nie stawiła się na termin posiedzenia.
g) Komisja wyłoni kandydata na  wymagane stanowisko; kandydatura ta zostanie zaproponowana Burmistrzowi Lubniewic, który podejmie wraz z komisją ostateczną decyzję w zakresie zatrudnienia.
h) O wynikach konkursu zainteresowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie przez pracownika sekretariatu. Nadesłane oferty zostaną odesłane. Jeśli kandydaci nie będą posiadać odpowiednich wymagań-konkurs zostanie ogłoszony powtórnie.

 
Data wytworzenia: 2011-10-20
Data udostępnienia: 2011-10-20
Ilość wyświetleń: 165
Rejestr zmian: zobacz
Sporządzone przez: Administrator
Opublikowane przez: Waldemar Gatzka
  Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@