16 stycznia 2012
Biuletyn Informacji Publicznej
obsługa
redakcja
do pobrania
prawo
szukaj
statystyki
rejestr zmian
administracja
herb Urząd Miejski w Lubniewicach
69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
tel. +48 0957557052, 957558180, fax +48 957558186, 957557599
e-mail: urzad@lubniewice.pl, http: www.lubniewice.pl
 
 
Rejestr zmian

drukuj wyślij
 
2009-11-18 14:58 - modyfikacja zawartości strony `Burmistrz Lubniewic ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie: ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO˝` przez użytkownia id1: Waldemar Gatzka
wstecz

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nr WG.ZP-0710/06/09

z dnia 18 listopada 2009 r.

 

           Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego                         Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)                 

 Zawarcia umowy ramowej                 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

Gmina Lubniewice

Adres pocztowy:

ul. Jana Pawła II 51

Miejscowość:

Lubniewice

Kod pocztowy:

69-210

Województwo:

lubuskie

Tel.:

(095) 7557052, (095) 7557053

Fax:

(095) 7557599

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada):     www.lubniewice.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

   Administracja samorządowa                                               Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO

NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO

 

 

 

 

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                    

przysługuje odwołanie                 

nie przysługuje odwołanie           

 Dostawy                                 

 Usługi                                     

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wybór banku, który udzieli długoterminowego kredytu bankowego. Planowana wysokość kredytu to 800 000 PLN.

2.Warunki, które winny znaleźć się w umowie kredytowej:

- kredyt do wysokości 800 000 PLN,

- spłata kredytu ratalnie zgodnie z przedstawionym harmonogramem - załącznik nr 6 SIWZ

- spłata odsetek w ratach miesięcznych, każdego ostatniego dnia miesiąca,

- odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu

- kredytobiorca zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

66.11.30.00-3

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

...-

...-

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej          nie   

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej       nie

     

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

Okres w miesiącach: --    lub    dniach: ----

lub 

data rozpoczęcia  07/12/2009 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  18/12/2009 (dd/mm/rrrr)

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

Nie dotyczy

* w celu podania szczegółów dotyczących poszczególnych części można wypełnić załącznik I

III.2) Warunki Udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w ust.1 art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, a więc w szczególności :

- posiadaja uprawnienia do świadczenia usług bankowych,

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w ust. 1 i 2 art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przy użyciu załącznika nr 2 do SIWZ.

3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, określonych w SIWZ.

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

- została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

1) Formularz ofertowy, sporządzony w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,
2) Oświadczenia, według wzoru stanowiącego załączniki nr 2 i załącznik nr 3 (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców),
3) Oświadczenie o akceptacji przez wykonawcę postanowień zawartych pkt. 3., ppkt 3.2 i wprowadzeniu ich do przyszłej umowy kredytowej - załącznik nr 4
4) Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 (w przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa)..

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony 

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem  

                 Dialog konkurencyjny           

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

 

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena                                                         

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

100%

     

     

     

     

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie

 

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  

www.lubniewice.pl w BIP, zakładka AKTUALNOŚCI/PRZETARGI

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski w Lubniewicach,

ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice

Wydanie SIWZ na wniosek Wykonawcy jest odpłatny.


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

Nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  30/11/2009   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10.00

Miejsce:

Urząd Miejski w Lubniewicach przy ul. Jana Pawła II 51 – sekretariat, pok. nr 8 na I piętrze

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy)

Nie dotyczy

 Dokumenty do pobrania:

- ogłoszenie o zamówieniu,

- specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami,

- wniosek o wydanie SIWZ

  Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@