16 stycznia 2012
Biuletyn Informacji Publicznej
obsługa
redakcja
do pobrania
prawo
szukaj
statystyki
rejestr zmian
administracja
herb Urząd Miejski w Lubniewicach
69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
tel. +48 0957557052, 957558180, fax +48 957558186, 957557599
e-mail: urzad@lubniewice.pl, http: www.lubniewice.pl
 
 

drukuj wyślij
 
2007-11-16
Burmistrz Lubniewic ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - zastepca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

BURMISTRZ LUBNIEWIC

OGŁASZA

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

1. Nazwa stanowiska pracy :      Zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

Ilość osób planowanych  do zatrudnienia 2 – wielkość etatu 1/8

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

 

Prowadzenie spraw z zakresu USC

 

3.. Wymagania niezbędne:

    a)  obywatel polski

    b)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,

    c)   wykształcenie wyższe

    d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

    e) znajomość zagadnień z zakresu promocji, reklamy

    f) znajomość obsługi komputera,

    d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, na które

      przeprowadza się  nabór.

4.  Wymagania dodatkowe:  

 Znajomość obsługi komputera – edytor tekstów – znajomość obsługi programu   komputerowego obsługującego USC.

5. Wymagane od kandydatów dokumenty:

a)      życiorys (CV),

b)      list motywacyjny,

c)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

d)      kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach

      i umiejętnościach,

e) kwestionariusz osobowy,

f)) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

g) oświadczenie następującej treści : „Wrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  - zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U.z 2002 r. Nr 101, poz.926 )  oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, pioz.1593 z późn.zm.).

 

6.  Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesyłać  w terminie do dnia 3 grudnia  2007 roku  na adres: Urząd Miejski w Lubniewicach ul. Jana Pawła II 51 69-210 Lubniewice  w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - USC”.

 

7. Ofert, które wpłyną niekompletne lub po  wskazanym wyżej terminie  nie będą    rozpatrywane.

 

8. Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie internetowej 

    Biuletynu Informacji Publicznej ( www.lubniewice.pl) oraz na tablicy ogłoszeń

    Urzędu Miejskiego w Lubniewicach.

 
Data wytworzenia: 2007-11-16
Data udostępnienia: 2007-11-16
Ilość wyświetleń: 88
Rejestr zmian: zobacz
Sporządzone przez: Waldemar Gatzka
Zatwierdzone przez: Waldemar Gatzka
Opublikowane przez: Waldemar Gatzka
  Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@